06.02.2025
Szkolenie on-line
1000 zł
Cena netto/os.
Nie znalazłeś odpowiedniego dla siebie terminu?
Zaproponuj własny termin
Sprawdzone podejście do wdrożenia, zarządzania, monitorowania i oceny procesu testowego realizowanego w oparciu o zasoby zewnętrzne.
Jak uniknąć pułapek związanych z outsourcingiem testów? Ucz się na błędach innych.
Jeżeli zdecydujecie się Państwo na outsourcing procesu testowego lub jego części, należy wybrać taki model współpracy z dostawcą usług, który zapewni możliwie najlepsze efekty. Szkolenie pomaga w zdefiniowaniu celów i strategii outsourcingu oraz w podjęciu decyzji co ma być objęte outsourcingiem na podstawie wieloletnich doświadczeń osób, które bywały po obu stronach projektów outsourcingowych testów.
Szkolenie prowadzone w formie warsztatu pokazuje jak optymalnie znaleźć i wybrać dostawców usług testowych oraz jak sprawnie przekazać na zewnątrz określony w kontrakcie zakres czynności związanych z testowaniem. Kursanci otrzymują wiedzę na temat konstruowania umów serwisowych (SLA – Service Level Agreement), odszkodowań umownych oraz kompleksowej kontroli procesu outsourcingu testów.
1 dzień (zajęcia prowadzone są w formie wykładu połączonego z warsztatem).
Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników testów i oprogramowania oraz kandydatów na te stanowiska, którzy decydują się na outsourcing testowania lub mają problemy z jego prowadzeniem. Omawiane w trakcie szkolenia skuteczne praktyki wynikające z doświadczenia będą użyteczne niezależnie od rodzaju wybranego outsourcingu.
W celu utrwalenia wiedzy nabywanej podczas szkolenia uczestnicy wykonują szereg ćwiczeń, między innymi z zakresu: